۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۶۸۰۲۴
آیت الله کعبی:

دفاع شجاعانه پدافند کشور در مقابله با رژیم صهیونیستی، غرور انگیز و مایه آرامش خاطر مردم است

دفاع شجاعانه پدافند کشور در مقابله با رژیم صهیونیستی، غرور انگیز و مایه آرامش خاطر مردم است
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی و دفاع مقتدرانه پدافند کشور، عملکرد پدافند هوائی نیروهای مسلح را غرور انگیز و مایه افتخار و ارامش خاطر هر ایرانی به اقتدار و توان نظامی دانست.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی، ضمن تشکر از نیروهای مسلح، دفاع مقتدرانه پدافند ایران در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی را غرور انگیز و مایه آرامش خاطر مردم ایران عنوان کرد.
 
متن پیام آیت الله کعبی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
قال الله تعالی: إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ (الانفال٣٨)
 
دفاع  شجاعانه؛ پدافند هوائی نیرو‌های مسلح در مقابله با تجاوز هواپیما‌های رژیم صهیونی؛ غرور انگیز ومایه افتخار و ارامش خاطر هر ایرانی به اقتدار و توان و امادگی نیرو‌های دلاور ارتش وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ استقلال وامنیت و  پاسخ به هنگام به هرگونه تجاوزی است.
 
با سلام و صلوات و درود و سپاس از دلاورمردان قهرمان مدافع سرزمین ایران پهناور؛ شهادت چهار شهید سرافراز خوزستانی پدافند هوایی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی را در این هماوردی فداکارانه؛ تبریک وتسلیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال  شفای عاجل مجروحان را مسالت می‌نمایم.
 
شهیدان والا مقام «سرگرد سجاد منصوری» و «استوارمهدی نقوی» و سرگرد حمزه جهاندیده و استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر رضوان الله تعالی علیهم از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ پایه‌های استقلال و  امنیت و عزت ایران اسلامی را با خون خود تحکیم نمودند.
 
رژیم خیره سر و متجاوز وسرکش صهیونی؛ ضربه کوبنده وتاریخی وعده صادق ۲ را هرگز فراموش نمی‌کند و ضربات پیوسته مقاومت منطقه بر پیکر فرسوده این رژیم مفلوک؛ آن را به نابودی نزدیک کرده است. در این شرایط حساس ضرورت دارد با ایمان وامید و با صبر وپایمردی واستقامت و پیروی از خط فرمان ولایت و با خنثی کردن شایعات بی اساس و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان با وحدت وهمدلی در کنار نیرو‌های مسلح و پشیبان مقاومت باشیم که صبح پیروزی  نزدیک است.
 
 أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا یَأْتِکُمْ مَثَلُ الَّذِینَ خَلَوْا مِنْ قَبْلِکُمْ مَسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّى یَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِینَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَى نَصْرُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ
 
۵/ ۸/ ۱۴۰۳
عباس کعبی
نماینده مردم شریف خوزستان درمجلس خبرگان رهبری
ارسال نظرات